Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2022

 

«Περνάτε χρόνο με τους ανθρώπους κι όχι με τις συσκευές»



Για όσους δεν ζούνε σε γυάλα, η ζωή μας είναι μια αδιάκοπη πάλη με κύριους αντιπάλους τις καθημερινές απαιτήσεις και τον χρόνο, ο οποίος ενώ είναι πραγματικά πολύτιμος, κυλάει βασανιστικά γρήγορα. Πραγματικά, «τρέχουμε» για να τον προλάβουμε! Δεν είναι να απορεί κανείς, λοιπόν, που εκμεταλλευόμαστε τις ανέσεις που μας προσφέρει η τεχνολογία για να το πετύχουμε. Τι κόστος όμως έχει αυτό;

Μια πολύ δημοφιλής ανάρτηση στο Facebook  μας υπενθυμίζει μέσω μιας γλυκιάς ιστορίας ότι πολλές φορές στον βωμό της άνεσης και της ευκολίας, θυσιάζουμε την ανθρώπινη επαφή που όλοι μας έχουμε πολύ ανάγκη. «Είχε περάσει σχεδόν μια ώρα που ήμασταν στην τράπεζα με τον πατέρα μου, καθώς έπρεπε να μεταφέρει κάποια χρήματα. Δεν μπόρεσα να αντισταθώ και τον ρώτησα:  "Μπαμπά, γιατί δεν ενεργοποιούμε το internet banking;''  "Γιατί να το κάνω αυτό;'', μου απάντησε.  Όλο χαρά του είπα ''Αν το κάνεις, δεν θα χρειάζεται να περνάς μια ώρα εδώ για πράγματα όπως το να κάνεις ένα έμβασμα. Μπορείς ακόμα και να κάνεις τα ψώνια σου online. Τα πάντα θα είναι τόσο εύκολα!''

Ήμουν τόσο ενθουσιασμένη που τον είχα μυήσει στον κόσμο της τεχνολογίας.


''Αν το κάνω αυτό, δεν θα χρειαστεί να βγω από το από το σπίτι;" με ρώτησε. ''Ναι, ναι''! είπα. Ακόμη του εξήγησα ότι και τα ψώνια του μπορούνε να παραδίδονται στην πόρτα του.

Η απάντησή του όμως με άφησε άφωνη. 

''Από την ώρα που ήρθαμε στην τράπεζα συνάντησα τέσσερις φίλους μου, μίλησα λίγο με το προσωπικό που με γνωρίζουν. Είναι η παρέα που χρειάζομαι. Μου αρέσει να ετοιμάζομαι και να έρχομαι στην τράπεζα. Έχω... αρκετό χρόνο.

Πριν από δύο χρόνια, αρρώστησα. Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος από τον οποίο
αγοράζω φρούτα, ήρθε να με δει και κάθισε δίπλα στο κρεβάτι μου και έκλαιγε.

Όταν η μαμά σου έπεσε κάτω πριν από λίγες μέρες, ενώ πήγαινε βόλτα, ο μπακάλης της περιοχής μας την είδε και αμέσως πήρε το αυτοκίνητό του για να την πάει σπίτι της, καθώς ξέρει πού μένω.

Θα τα είχα όλα αυτά αν έκανα τα πάντα διαδικτυακά; Γιατί να θέλω να μου έρχονται τα πάντα στο σπίτι και να αλληλεπιδρώ μόνο με τον υπολογιστή μου;

Μου αρέσει να γνωρίζω τον άνθρωπο με τον οποίο έχω να κάνω και όχι μόνο τον "πωλητή". Αυτό δημιουργεί δεσμούς σχέσεων.  

 Η τεχνολογία δεν είναι ζωή...
Περνάτε χρόνο με τους ανθρώπους κι όχι με τις συσκευές.

                                                                                                 πηγή: www.mama365gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου