Η συμμετοχή του σχολείου μας στο 4ο μαθητικό συνέδριο
Με ιδιαίτερη χαρά το σχολείο μας συμμετείχε στο 4ο Μαθητικό Συνέδριο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας με γενικό τίτλο «Η Συμμετοχή ως Αξία: Διαμορφώνοντας τη Συνείδηση του Ενεργού Πολίτη», το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Ελευθερούπολη Καβάλας από τις 12 έως τις 14 Μαΐου 2026.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ και ΣΤ’ τάξης παρουσίασαν τη δράση μας με τίτλο «Μαθητές ξεναγούν μαθητές στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων», η οποία εντάσσεται στη θεματική ενότητα «Ζητήματα Ενεργού Πολιτειότητας – Προστασία και ανάδειξη του Φυσικού και Πολιτιστικού Περιβάλλοντος».
Μέσα από τη συμμετοχή τους, τα παιδιά ανέδειξαν τη σημασία της γνωριμίας με την τοπική μας πολιτιστική κληρονομιά, καθώς και τον ενεργό ρόλο που μπορούν να έχουν ως μικροί πολίτες στη διατήρηση και προβολή της ιστορίας και του πολιτισμού του τόπου μας.
Η εμπειρία του συνεδρίου αποτέλεσε μια μοναδική ευκαιρία συνεργασίας, δημιουργικής έκφρασης και ανταλλαγής ιδεών με μαθητές και εκπαιδευτικούς από πολλά σχολεία της περιοχής.